×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: [ROOT]/images/stories/2016/01/22/06
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/2016/01/22/06

Predstavljena je nova turistička signalizacija barokne jezgre grada Vukovara. Budući je uže središte grada Vukovara i njegova barokna jezgra koja je ujedno i zaštićena kulturno-povijesna cjelina, u najvećem dijelu pješačka zona i obavezna ruta u obilasku grada, potrebno ju je bilo propisno označiti i interpretirati. U suradnji s Konzervatorskim odjelom Vukovar TZ grada Vukovara napravila je popis objekata i atrakcija koje zbog njihove povijesne i arhitektonske vrijednosti valja uključiti u ovaj projekt. Tekstovi i fotografije su pripremljeni u suradnji s Konzervatorskim odjelom i Gradskim muzejom Vukovar, a tekstovi su prevedeni na engleski jezik.
Cilj postavljanja signalizacije je stvaranje novog vizualnog identiteta barokne jezgre i njezina prezentacija i interpretacija, podizanje kvalitete informiranja gostiju i unaprjeđenje kvalitete njihova boravka te podizanje kvalitete cjelokupne turističke ponude.
“Riječ je o hvalevrijednom projektu nastalom u suradnji Turističke zajednice grada Vukovara, Gradskog muzeja Vukovar, Grada Vukovara i Konzervatorskog odjela Ministarstva kulture. Ova je prekrasna priča vrijedna gotovo 110 000 kuna, a njome želimo dodatno istaknuti ljepote Vukovara te ih približiti svim našim posjetiteljima kroz moderan prikaz u tri oblika koji prezentiraju najvažnije kulturne spomenike grada Vukovara. Projekt se ponajviše bazira na baroknoj jezgri koja je zaštićeno kulturno dobro, ali se širi i na čitav niz drugih kulturnih objekata koji su značajni za povijest našega grada i nose svoju turističku vrijednost,” rekao je gradonačelnik Ivan Penava.
“Barokna jezgra je prepoznatljiva vizura centra Vukovara i gosti rado šetaju središtem grada. Kako bi dobili što bolju informaciju pokrenuli smo projekt označavanja kulturno-povijesno važnih građevina i lokacija. Budući je destinacija Vukovar-Vučedol-Ilok, nacionalni EDEN pobjednik (Europska destinacija izvrsnosti) za 2016./2017.g. na temu kulturnog turizma, ovaj je projekt tim više dobio na značaju i važnosti,” rekla je direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara Marina Sekulić ističući kako su ploče i vizualni identitet barokne jezgre dizajnerski rad kreativnog studija Kazinoti&Komenda iz Splita.
Vizualni identitet proizlazi iz karakterističnih oblika koji dominiraju u baroknoj jezgri: lukovi atrija, štukature na pročeljima zgrada te žuta boja korištena u završnoj obradi fasada. Taj žuti highlight predeterminirao je boju korištenu u vizualnom identitetu. Iz slovne oznake B, koja je ekstraktirani inicijal Baroka, izvučeni su grafički elementi lukova i štukatura. Lukovi su postali dio logotipa, a štukatura, odnosno trodimenzionalna derivacija njenog presjeka, postala je osnovni konstrukcijski element ploča koje se koriste za signalizaciju putem destinacijskih, informacijskih i orijentacijskih ploča.
“Ovim projektom obuhvaćena je izrada 39 destinacijskih ploča koje su pričvršćene na fasade ili su samostojeće ukoliko to nije bilo moguće (npr. pored križeva). Od toga 2 samostojeće ploče za crkvu Sv. Nikolaja i Srpski dom nisu postavljenje, s obzirom da nismo dobili suglasnost za postavljanje. 3 orijentacijske ploče, odnosno putokazi postavljeni su na pješačkoj ruti - na korzu ispred Veleprometa i Bipe, otočić na baroknom trgu pored Zlatne doline i na početku Samostanske ulice. Još su postavljena tri totema s mapom grada i popisom svih destinacijskih ploča: na korzu preko puta Veleprometa, kod pristana na riječne brodove i na trgu kod Bećarskog križa,” objasnila je Sekulić.

Foto: Marko Balaži